Page 8 - Aygaz Dünyası - Sayı:53
P. 8
DOSYA
6
Yenilik uzun bir yolculuk
Rıdvan Uçar / Pazarlama ve İnovasyon Genel Müdür Yardımcısı
Türkiye tüpgaz sektörü 60 yılı gibi yavaş yavaş ama kararlı bir bir şirkette çevik organizasyon
aşkın geçmişine rağmen, yeni ürün şekilde geliştirdik. Tutkumuzu, takımlarının kurulabileceğini ve
heyecanını çok fazla yaşamadı. bilgimizi, hayal gücümüzü ve yeni bir ürün çıkarılabileceğini
Tüp öyle temel bir ihtiyaçtı ki yeni tecrübemizi özenli bir stratejiyle gösterdik. Aygaz Mini’yle alışıla-
ürün geliştirmek o kadar öncelikli bir araya getirdik. Aygaz Mini, gelmiş iş yapış şeklimizi ve süreç-
değildi. Aygaz olarak sektörde pek bir fikirdi, gelişti, büyüdü ve ürün lerimizi kökünden değiştirebilmek
çok yeniliğin öncüsü olduk ama haline geldi. Bu aslında hepimiz için ele ele yarattığımız sonuçtan
tüpün şeklinin ve renginin değiş- için ilginç bir yolculuktu. Her çok memnunuz. Müşterilerimizin
tirilmesi ciddi adımlardı. Tüpün birimin katkısı vazgeçilmezdi ama memnuniyeti ise bize en büyük
bizim için ne kadar önemli oldu- Aygaz’ın sektöründe yine bir ilke hediye. Yenilik uzun bir yolculuk,
ğunu yeniden gösterebilmek ve imza atarak kurduğu Ar-Ge Mer- Aygaz Mini bu yolculukta güzel bir
LPG’nin başka hiçbir enerji türün- kezi’nin bize olağanüstü bir ivme durak oldu. Bu yolculuğun devam
de bulunmayan mobil pratikliğinin kazandırdığını düşünüyorum. edeceğine ve birbirini destekleye-
keşfedilmesini sağlamak için yola cek yeniliklerle karşılaşacağımıza
çıktık. Tüketicileri dinleyip onların Aygaz Mini için farklı birimleri bir inanıyorum.
ihtiyaçlarını nasıl karşılayabileceği- araya getirerek yaptıklarımız, çevik
mizi düşündük; bunun için çalıştık. çalışma prensipleri konusunda
Basit gibi görünen ama oldukça da iyi bir örnek oldu. Bu bile çok
karmaşık bir projeyi dantel işler büyük bir kazanç. Aygaz gibi dev