Page 9 - Aygaz Dünyası - Sayı:53
P. 9
Müşteri beklentilerini ön planda tuttuk Renkler çok içimize sindi
Gülem Kaya Özden / Marka Müdürü Bülent Dikener / Üretim Müdürü
Aygaz Mini’nin renginden tasarımına, markasından Tüp ve markalama rengi seçimlerinde Marka
logosuna kadar her konuda ve ürün geliştirme süre- Müdürlüğü’yle o kadar çok konuştuk ki elimizde
cinin her aşamasında tüketicilerin beklentilerine dair renk kartelasıyla gezmeye başlamıştık. Bu dö-
geri bildirimlerini aldık. Aygaz Mini Ocak’ın tasarımında nemde birçok numune tüp yaptık. Tüm çalışma-
da tüketicilerin ürünle ilgili ihtiyaçlarını, görüşlerini, lar neticesinde seçilen renkler çok içimize sindi,
beğeni ve önerilerini göz önünde bulundurduk. Bu titiz sonrasında da bahar havası estiren rengarenk
çalışmaların sonucunda tüketicilerin oldukça beğendiği tüplerimiz fabrikamızı süsledi. Müşteri beklenti-
ürünler ortaya çıktı. Bizi en çok mutlu eden konulardan leri ve ihtiyaçlarından yola çıkılarak hayata geçi-
biri, halihazırda tüpgaz kullanmayan ama ürünü çok rilen Aygaz Mini ve buna bağlı tüm aksesuarların
beğendiği için yeniden tüpgaz kullanmaya başlayan yüksek müşteri memnuniyeti ve bağlılık olarak
kişilerin hatırı sayılır bir oranda olması. Tüple pişen bize döneceğini düşünüyorum.
yemeğin lezzetinin farkını hatırlattık.
7
Günlük hayata dokunmaya devam Ürün geliştirme çalışmalarımız
edeceğiz sürecek
Şakir Ayral / Satınalma Müdürü Orhan Arslan / Endüstri Ürünleri Tasarımcısı
Farklı fonsiyonların liderleriyle yakın iş birliği için- Ürünün tasarımının tüketiciyle ilk kez buluştuğu
de olmamız, zamanımızı bu alanda olabildiğince odak grup çalışmasında ocağın tasarımı ve tüpün
fazla ve etkin harcama tutkumuz, fırsat bulabil- rengi şaşkınlık ve hayranlıkla karşılandı. Bu durum,
diğimiz her platformda fikir alışverişi ve destek ürünü bir an önce müşteriyle buluşturma heye-
sağlamamız moral ve motivasyonumuzu sürekli canımızı daha da artırdı. Günümüzde ürünlerin
diri tuttu. Aygaz’ın özellikle genç tüketicilerdeki kullanışlılığının yanı sıra, tasarımının, renklerinin ve
marka algısını geliştirmek ve tazelemek adına bu imajının da değeri çok yüksek. Aygaz Mini’nin ve
atılımları çok değerli buluyorum. Günlük hayat- Aygaz Mini Ocak’ın bu gibi ürünlerden beklentileri
lara dokunmaya devam edecek yeni ürünlerin ve etkileyeceğini düşünüyoruz. Tüketiciler memnun
hizmetlerin geliştirilmesiyle tüketicilerimizle ara- olacak ve daha fazlasını bekleyecektir. Biz de bu
mızdaki bağın çok daha güçleneceğine gönülden beklentileri karşılamak için ürün geliştirme çalış-
inanıyorum. malarımıza devam edeceğiz.