Page 9 - Aygaz Dünyası - Sayı:53
P. 9

Müşteri beklentilerini ön planda tuttuk                 Renkler çok içimize sindi


            Gülem Kaya Özden / Marka Müdürü                         Bülent Dikener / Üretim Müdürü

            Aygaz Mini’nin renginden tasarımına, markasından        Tüp ve markalama rengi seçimlerinde Marka
            logosuna kadar her konuda ve ürün geliştirme süre-      Müdürlüğü’yle o kadar çok konuştuk ki elimizde
            cinin her aşamasında tüketicilerin beklentilerine dair   renk kartelasıyla gezmeye başlamıştık. Bu dö-
            geri bildirimlerini aldık. Aygaz Mini Ocak’ın tasarımında   nemde birçok numune tüp yaptık. Tüm çalışma-
            da tüketicilerin ürünle ilgili ihtiyaçlarını, görüşlerini,   lar neticesinde seçilen renkler çok içimize sindi,
            beğeni ve önerilerini göz önünde bulundurduk. Bu titiz   sonrasında da bahar havası estiren rengarenk
            çalışmaların sonucunda tüketicilerin oldukça beğendiği   tüplerimiz fabrikamızı süsledi. Müşteri beklenti-
            ürünler ortaya çıktı. Bizi en çok mutlu eden konulardan   leri ve ihtiyaçlarından yola çıkılarak hayata geçi-
            biri, halihazırda tüpgaz kullanmayan ama ürünü çok      rilen Aygaz Mini ve buna bağlı tüm aksesuarların
            beğendiği için yeniden tüpgaz kullanmaya başlayan       yüksek müşteri memnuniyeti ve bağlılık olarak
            kişilerin hatırı sayılır bir oranda olması. Tüple pişen   bize döneceğini düşünüyorum.
            yemeğin lezzetinin farkını hatırlattık.












                                                                                                                        7












            Günlük hayata dokunmaya devam                      Ürün geliştirme çalışmalarımız
            edeceğiz                                           sürecek

            Şakir Ayral / Satınalma Müdürü                     Orhan Arslan / Endüstri Ürünleri Tasarımcısı

            Farklı fonsiyonların liderleriyle yakın iş birliği için-  Ürünün tasarımının tüketiciyle ilk kez buluştuğu
            de olmamız, zamanımızı bu alanda olabildiğince     odak grup çalışmasında ocağın tasarımı ve tüpün
            fazla ve etkin harcama tutkumuz, fırsat bulabil-   rengi şaşkınlık ve hayranlıkla karşılandı. Bu durum,
            diğimiz her platformda fikir alışverişi ve destek   ürünü bir an önce müşteriyle buluşturma heye-
            sağlamamız moral ve motivasyonumuzu sürekli        canımızı daha da artırdı. Günümüzde ürünlerin
            diri tuttu. Aygaz’ın özellikle genç tüketicilerdeki   kullanışlılığının yanı sıra, tasarımının, renklerinin ve
            marka algısını geliştirmek ve tazelemek adına bu   imajının da değeri çok yüksek. Aygaz Mini’nin ve
            atılımları çok değerli buluyorum. Günlük hayat-    Aygaz Mini Ocak’ın bu gibi ürünlerden beklentileri
            lara dokunmaya devam edecek yeni ürünlerin ve      etkileyeceğini düşünüyoruz. Tüketiciler memnun
            hizmetlerin geliştirilmesiyle tüketicilerimizle ara-  olacak ve daha fazlasını bekleyecektir. Biz de bu
            mızdaki bağın çok daha güçleneceğine gönülden      beklentileri karşılamak için ürün geliştirme çalış-
            inanıyorum.                                        malarımıza devam edeceğiz.
   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14