Türkiye Müşterinin Sesi Araştırması - KALDER

30.03.2018 - 30.04.2018

TMS – Türkiye Müşterinin Sesi Araştırması, Ipsos tarafından KalDer işbirliğinde gerçekleştirilmiştir. Araştırma Ocak – Aralık 2017 döneminde, 18 yaş üzeri toplam 16.451 kişi ile başarılı görüşmeler üzerinden, telefonla anket yöntemiyle (CATI) yapılmıştır. Her sektör en az 1500 yanıt üzerinden raporlanmıştır.

Araştırma kapsamında, il sınırlaması olmadan Türkiye’de ikamet eden 250.000’i aşkın tüketiciyle temas edilmiştir. Her bir sektördeki marka pazar paylarına uyum gözetilerek, gerekli durumlarda ağırlıklandırma kullanılarak raporlanmıştır. Aygaz TMS 2017 tüplü gaz ve otogaz markaları arasında birinci olmuştur.

 

 

Kampanyamızı sevdiklerinizle paylaşmak için lütfen aşağıdaki ikonlara tıklayınız: