Page 13 - Aygaz Dünyası - Sayı:55
P. 13

TÜRKER TÜRKMEN | SU SATIŞ VE KOORDİNASYON YÖNETİCİSİ

                2011 yılında başladığımız Pürsu satışlarımızda İnegöl fabrika yatırımı yapılıncaya kadarki dönem içerisinde kurumsal
                satış olarak ağırlıklı Koç Topluluğu şirketlerine satış yapıyorduk. Yeni dönemde ise hem marka bilinirliğimizin artması
                hem de güçlü bayi ağımızın desteğiyle ülke genelinde birçok kurumsal firmayla temasa geçtik. Bugüne kadar
                yaptığımız ve ileride yapacağımız anlaşmalarla kurumsal kanalda satışlarımızı artırmayı hedefliyoruz. Ülkemizden
                özellikle Avrupa ve Arap ülkelerine birçok farklı su markasıyla yüksek hacimli pet su satışı gerçekleştiriliyor.




            ÜRETİM KAPASİTESİ


            Bal Kaynak Su, toplamda 9 litre/saniye debisi
            olan kaynaklara sahip. Bu kaynaklar yaklaşık
            1.650 metreden 1.400 metreye kadar farklı
            rakımlarda bulunuyor. Dolum fabrikasındaki tüm
            hatlar ve makineler halihazırdaki debiyi rahatlıkla
            karşılayacak düzeyde tam kapasiteyle çalışıyor.
            Pürsu satışlarına bağlı olarak gelen talepler
            tamamen karşılanabiliyor.

                                                                                                                       11
            NİSAN 2020




            Pürsu, COVID-19’la mücadelede en ön saflarda yer alan sağlık çalışanlarının acil içme suyu ihtiyacını karşılamak
            üzere kriz koordinasyon merkezleri ve hastanelerde büyük fedakarlıklarla görev yapan sağlık görevlilerine su
            temin etti. Türkiye genelinde 28 hastaneye 760 bin şişe su ulaştırıldı.


            MAYIS 2020






            Pürsu’nun web sitesi pursu.com.tr, yeni marka stratejileri doğrultusunda
            yenilendi. Ana sayfasında kullanıcılarını Pürsu'nun oldukça beğenilen
            jingle'ıyla karşılayan web sitesinin de Pürsu gibi eşsiz olması hedeflendi.
            İnsanları farklılıklarını ön plana çıkaran, insan vücudunun eşsizliğini temel
            alan ve web sitesinde keyifle gezmeyi sağlayan bir tasarım üzerinden
            ilerlendi. Web sitesinin hangi sayfasında olursa olsunlar, kullanıcıların
            çok kolay ve hızlı bir şekilde sipariş verebileceği bir yapı oluşturulması
            hedeflendi. Mobil uygulamanın tasarımında da öne çıkan konular,
            müşteri deneyimi, müşterinin en az zaman ve çaba sarf ederek bilgilere
            ulaşabilmesi, kolayca sipariş verebilmesi oldu.
   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18