Page 15 - Aygaz Dünyası - Sayı:55
P. 15

TEMMUZ 2020                                               GÜLEM KAYA | MARKA MÜDÜRÜ



















            Pürsu’nun hedef kitlesi, içtiği suyun içeriğine ve saflığına   Her insan çok özel ve eşsiz. Biz de bundan yola çıkarak Pürsu'nun marka
            önem veren, vücudunun su ihtiyacını en doğru şekilde karşı-  stratejisini "eşsizlik" üzerine kurguladık ve tüketicilere eşsiz bir su deneyimi
            lamaya özen gösteren, güvenilir marka arayan, öz farkında-  yaşatmanın hayalini kurduk. Dengeli mineral yapısı ve yumuşak içimiyle
            lığı yüksek, kendini özel hisseden, sıradanlıklardan sıyrılarak   farklılaşan suyumuzla, şişe tasarımlarımızda da görsel dünyamızda da web
            tüm ürünlerde kendi kişiliğini bulmak ve yansıtmak isteyen   sitemiz ve sosyal medya gibi tüketici temas noktalarımızda da kısacası her
            müşterilerden oluşuyor. Bu nedenle Pürsu, tüketicilerini   adımımızda farklı ve en özel olanı yapmaya çalışıyoruz, Pürsu'nun her detayına
                                                                      çok özeniyoruz. Bu doğrultuda, hazırladığımız ambalaj tasarımlarımızda
            sürekli dinleyerek ihtiyaçlarını anlamayı, onlarla bire bir ileti-  Pürsu'nun ve insanların eşsizliğinin simgesi olan kar tanesine, kar tanelerinin
            şimde kalarak kendini yenileyen bir marka olmayı hedefliyor.   tek ortak özelliği olan 6 kollu olmalarından yola çıkarak cam şişelerimizde ve
            Pürsu’nun yeni marka stratejisi doğrultusunda hazırlanan,   cam damacanalarımızda yer verdiğimiz 6 farklı kar tanesi gravürüne ve cam
            “Vücudunuz Eşsiz. Onu Eşsiz bir Suyla Besleyin. Pürsu, Eş-  şişelerimizdeki 6 farklı Uludağ çiçeğine, pet şişe kapaklarımızda 6 farklı renge ve
            siz Bir Su” sloganlı yeni reklam filmleri ulusal televizyon ka-  ambalaj etiketlerimizdeki "Benim Şişem" bölümüne yer verdik. Benzer şekilde
            nallarında ve dijital mecralarda yayına alındı. Üç ayrı filmden   reklam filmimizde de özgün bir kreatifle insanların ve Pürsu'nun eşsizliğini   13
            oluşan animasyon reklam serisi, Marka Müdürlüğü biriminin   vurguladık.
            yönlendirmeleri doğrultusunda, TBWA/İstanbul tarafından ha-  Reklam filmlerimizde en çok beğenilen unsurlardan biri, film müziğimiz.
            zırlandı. Reklam filmlerinde, insan vücudunun eşsiz özelliklerin-  Bize doğrudan ulaşarak müziğimizin notalarını isteyen insanlardan tutun,
            den yola çıkarak dengeli mineral yapısıyla Pürsu’nun eşsizliğine   müziğin sesini duyunca mutfaktan koşarak televizyon karşısına nasıl geçtiğini
            vurgu yapıldı. Pandemi nedeniyle animasyon olarak hazırlanan   anlatanlara kadar çok farklı, çok olumlu yorumlar aldık. Reklamlarımız devreye
                                                                      girdikten sonra sosyal medyadan ya da Pürsu İletişim Hattı’ndan bize ulaşarak
            filmlerle ve Pürsu’yla özdeşleşip büyük beğeni toplayan reklam   şişelerimizi çok beğendiklerini, suyumuzu nereden alabileceklerini merak eden
            müziğiyle de fark yaratılması hedeflendi. Pürsu, ayrıca üzerin-  yüzlerce soru aldık. Reklamlarımızın etkinliğini ölçmek için yaptığımız post
            de Uludağ’ın birbirinden güzel çiçeklerinin yer aldığı yeni cam   testlerde yardımsız hatırlanmalarda marka bilinirliğimizin yedi kat, yardımlı
            şişeleri ve diğer özel tasarım ambalajlarıyla geniş yelpazedeki   hatırlanmada da 3,5 kat arttığını gördük. Bunlar bizi son derece mutlu eden
            yeni ürün ailesini tüketiciyle buluşturdu. Sosyal medyada, geniş   sonuçlar oldu. Sosyal medyada markamızla ilgili yorum ya da paylaşımlarda
            Pürsu ürün ailesinin tüm üyelerinin yer aldığı reklam filmleri   mutlaka müşterilerimizle bire bir ve sıcak bir iletişim kurmaya çalışıyoruz.
            hakkında yapılan olumlu yorumlar da beğeniyi yansıttı.    Müşterilerimizle kurduğumuz bu yakın iletişim, üniversitelerde ders konusu ve
                                                                      sınav sorusu oldu.

            AĞUSTOS 2020




                                                          COVID-19 sürecinde tüm tedbirleri alarak üretime ara ver-
                                                          meden devam eden Bal Kaynak Su, güvenli üretim uygu-
                                                          lamaları ve düzenlemeleriyle Türk Standartları Enstitüsü
                                                          (TSE) tarafından verilen COVID-19 Güvenli Üretim Bel-
                                                          gesi’ni almaya hak kazandı. Güvenli üretim uygulamaları
                                                          kapsamında İnegöl’deki dolum fabrikasına giren veya girme-
                                                          si gereken kişilerin ve çalışanların üretimi COVID-19’dan
                                                          etkilenmelerini önleyecek tüm tedbirler yer alıyor.
   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20