Page 15 - Aygaz Dünyası - Sayı:55
P. 15
TEMMUZ 2020 GÜLEM KAYA | MARKA MÜDÜRÜ
Pürsu’nun hedef kitlesi, içtiği suyun içeriğine ve saflığına Her insan çok özel ve eşsiz. Biz de bundan yola çıkarak Pürsu'nun marka
önem veren, vücudunun su ihtiyacını en doğru şekilde karşı- stratejisini "eşsizlik" üzerine kurguladık ve tüketicilere eşsiz bir su deneyimi
lamaya özen gösteren, güvenilir marka arayan, öz farkında- yaşatmanın hayalini kurduk. Dengeli mineral yapısı ve yumuşak içimiyle
lığı yüksek, kendini özel hisseden, sıradanlıklardan sıyrılarak farklılaşan suyumuzla, şişe tasarımlarımızda da görsel dünyamızda da web
tüm ürünlerde kendi kişiliğini bulmak ve yansıtmak isteyen sitemiz ve sosyal medya gibi tüketici temas noktalarımızda da kısacası her
müşterilerden oluşuyor. Bu nedenle Pürsu, tüketicilerini adımımızda farklı ve en özel olanı yapmaya çalışıyoruz, Pürsu'nun her detayına
çok özeniyoruz. Bu doğrultuda, hazırladığımız ambalaj tasarımlarımızda
sürekli dinleyerek ihtiyaçlarını anlamayı, onlarla bire bir ileti- Pürsu'nun ve insanların eşsizliğinin simgesi olan kar tanesine, kar tanelerinin
şimde kalarak kendini yenileyen bir marka olmayı hedefliyor. tek ortak özelliği olan 6 kollu olmalarından yola çıkarak cam şişelerimizde ve
Pürsu’nun yeni marka stratejisi doğrultusunda hazırlanan, cam damacanalarımızda yer verdiğimiz 6 farklı kar tanesi gravürüne ve cam
“Vücudunuz Eşsiz. Onu Eşsiz bir Suyla Besleyin. Pürsu, Eş- şişelerimizdeki 6 farklı Uludağ çiçeğine, pet şişe kapaklarımızda 6 farklı renge ve
siz Bir Su” sloganlı yeni reklam filmleri ulusal televizyon ka- ambalaj etiketlerimizdeki "Benim Şişem" bölümüne yer verdik. Benzer şekilde
nallarında ve dijital mecralarda yayına alındı. Üç ayrı filmden reklam filmimizde de özgün bir kreatifle insanların ve Pürsu'nun eşsizliğini 13
oluşan animasyon reklam serisi, Marka Müdürlüğü biriminin vurguladık.
yönlendirmeleri doğrultusunda, TBWA/İstanbul tarafından ha- Reklam filmlerimizde en çok beğenilen unsurlardan biri, film müziğimiz.
zırlandı. Reklam filmlerinde, insan vücudunun eşsiz özelliklerin- Bize doğrudan ulaşarak müziğimizin notalarını isteyen insanlardan tutun,
den yola çıkarak dengeli mineral yapısıyla Pürsu’nun eşsizliğine müziğin sesini duyunca mutfaktan koşarak televizyon karşısına nasıl geçtiğini
vurgu yapıldı. Pandemi nedeniyle animasyon olarak hazırlanan anlatanlara kadar çok farklı, çok olumlu yorumlar aldık. Reklamlarımız devreye
girdikten sonra sosyal medyadan ya da Pürsu İletişim Hattı’ndan bize ulaşarak
filmlerle ve Pürsu’yla özdeşleşip büyük beğeni toplayan reklam şişelerimizi çok beğendiklerini, suyumuzu nereden alabileceklerini merak eden
müziğiyle de fark yaratılması hedeflendi. Pürsu, ayrıca üzerin- yüzlerce soru aldık. Reklamlarımızın etkinliğini ölçmek için yaptığımız post
de Uludağ’ın birbirinden güzel çiçeklerinin yer aldığı yeni cam testlerde yardımsız hatırlanmalarda marka bilinirliğimizin yedi kat, yardımlı
şişeleri ve diğer özel tasarım ambalajlarıyla geniş yelpazedeki hatırlanmada da 3,5 kat arttığını gördük. Bunlar bizi son derece mutlu eden
yeni ürün ailesini tüketiciyle buluşturdu. Sosyal medyada, geniş sonuçlar oldu. Sosyal medyada markamızla ilgili yorum ya da paylaşımlarda
Pürsu ürün ailesinin tüm üyelerinin yer aldığı reklam filmleri mutlaka müşterilerimizle bire bir ve sıcak bir iletişim kurmaya çalışıyoruz.
hakkında yapılan olumlu yorumlar da beğeniyi yansıttı. Müşterilerimizle kurduğumuz bu yakın iletişim, üniversitelerde ders konusu ve
sınav sorusu oldu.
AĞUSTOS 2020
COVID-19 sürecinde tüm tedbirleri alarak üretime ara ver-
meden devam eden Bal Kaynak Su, güvenli üretim uygu-
lamaları ve düzenlemeleriyle Türk Standartları Enstitüsü
(TSE) tarafından verilen COVID-19 Güvenli Üretim Bel-
gesi’ni almaya hak kazandı. Güvenli üretim uygulamaları
kapsamında İnegöl’deki dolum fabrikasına giren veya girme-
si gereken kişilerin ve çalışanların üretimi COVID-19’dan
etkilenmelerini önleyecek tüm tedbirler yer alıyor.