Page 11 - Aygaz Dünyası - Sayı:55
P. 11

2011                                                                       2011-2019





            Aygaz, bayilerine ek değer yaratmak ve                 Pürsu, güçlü dağıtım ağı, kaliteli servis
            yeni bir iş alanı açmak amacıyla güçlü                 anlayışı, sağlık ve hijyene verdiği önem
            dağıtım ağının getirdiği avantajlardan                 sayesinde kısa sürede ambalajlı su
            faydalanarak 2011'de Pürsu markasıyla su               sektörünün önde gelen markalarından
            satışına başladı.                                      biri haline geldi.






            MART 2019



            Bal Kaynak Su İthalat İhracat Sanayi ve Ticaret AŞ’nin
            hisselerinin tamamı ve İnegöl’deki dolum fabrikası
            satın alındı. Tüketicilere sunulacak suyun kalite
            kontrolünü geliştirmek adına fabrikadaki laboratuvarlar
            yenilendi ve gerekli cihaz yatırımları yapıldı. Ayrıca
            çevre düzenlemesi ve altyapı çalışmaları gerçekleştirildi,
            fabrikadaki çalışma alanları modern bir görünüme                                                            9
            kavuşturuldu ve ham madde stok hacmi artırıldı. Bursa
            İnegöl’de yer alan, 85.000 m lik fabrika alanı ve 12.000
                                     2
            m lik kapalı alana sahip olan tesiste 19 litre polikarbon
              2
            damacana; 330 ve 500 mililitre, 1,5 litre, 5 litre, 10 litre,   İSMAİL BULUN | FABRİKA MÜDÜRÜ
            19 litre pet; 330 ve 750 mililitre cam şişe, 15 litre cam   Aygaz, Bursa Uludağ’daki fabrikayı satın alarak bu tesiste yürüttüğü su
            damacana ve tüm bardak grubu ürünlerin dolumu              faaliyetlerini kendi çatısı altında, Koç Topluluğu’nun değerleri ve yüksek kalite
            yapılıyor.                                                 standartlarındaki hizmetiyle sürdürdüğü çalışmalarına başladı. Öncelikle
                                                                       suyun kalitesi ve kaynaklar için yatırım çalışmaları başladı. Diğer yandan
                                                                       çevre, güvenlik, insan kaynağı ve ürün kalitesini artıracak yatırımlar devam
                                                                       ederken ürün gamını genişletmek için düğmeye basıldı. Sektörde daha etkin
                                                                       bir konuma gelebilmek için etiketlerimiz, kapaklarımız değişti. Su kaynağı alma
                                                                       biraz zor bir süreç. Bu da tamamlanınca mevcutta saniyede üç litre olan debi,
                                                                       ilave kaynaklarla üç katına çıkarıldı. Debiyle birlikte pazarımız da genişliyor.
                                                                       Sadece bayiler kanalıyla değil, artık her yerde, herkes görüyor Pürsu’yu.
                                                                       Pazarda zaten iyi bir konumdayız. Bir taraftan da su kaynak arayışına devam
                                                                       ediyoruz. Sektöre bakış açımız çok farklı. O yüzden bu işe bir farklılık
                                                                       getirdiğimizin farkındayız. Öyle ki çevremizden, “Artık köy bakkallarında
                                                                       da görmek istiyoruz Pürsu’yu.” diye yorumlar alıyoruz. Bu da bu tesise
                                                                       yapılan yatırımların yarattığı etkiyi gösteriyor. Hayalimizde bir fabrika var
                                                                       ve bunun için çalışıyoruz. Aygaz çatısı altındaki ilgili birimlerden destek
                                                                       alıyoruz, sektörümüzü araştırıyoruz. Otomasyon ve ambalaj sektöründeki
                                                                       fuarlara katılıyoruz. Ayrıca gelen talepleri değerlendiriyoruz. Barkodlama,
                                                                       kodlama, ürün takibi, insansız dolum gibi hedeflerimiz var. Bunlarla ilgili
                                                                       belli noktalara geldik. Önümüzdeki süreçte yapay zekayı ve endüstri 4.0’ı da
                                                                       kullanmayı da planlıyoruz. Şu an yolun başındayız ama çok hızlı ilerliyoruz.
                                                                       Güzel şeyler yapıyoruz, bu da bizi motive ediyor.
   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16